Szórólap tervezés

Szórólap tervezés szolgáltatásunk abban az esetben hasznos, ha még csak azt tudja, hogy szórólappal szeretne reklámozni, de nincs kész anyaga.

Több mint egy évtizedes tapasztalatunkkal pontosan tudjuk, hogy mikor milyen szórólap, reklámújság működik, és milyen nem. Lehet, hogy néhány kép, vagy a szöveg színe a különbség aközött, hogy alig férnek a vásárlók az üzletébe, vagy hogy szinte kong az ürességtől.

A hatékony szórólap tervezés: nem csak grafikusi munka

„A hatékony szórólap tervezés titka, hogy minden grafikai elemet annak a gazdasági célnak rendel alá, amiért a szórólapot készítik.”

Sokan azt gondolják, hogy ha megbíznak egy grafikust, akkor az csak jó szórólapot tervezhet.

Ez nem biztos, hogy így van. Egy grafikus sok mindenhez ért, de egyáltalán nem biztos, hogy ért a marketinghez. Márpedig egy szórólap egyetlen céllal készül: profitot hozzon a cégnek. Ez pedig marketing, semmi más.

Hiába szép a szórólap, hiába vannak rendben a színek és a betűtípusok, ha nem kelti fel az érdeklődők, a lehetséges vásárlók figyelmét, akkor kidobott pénz az egész.

Megvan a hatékony szórólap tervezés pontos menete

Marketing szakemberek tesztekkel, mérésekkel és a saját tapasztalatukkal pontosan leírták, hogy mitől hatékony a jó szórólap, reklámanyag. Olyan dolgok ezek, amiket ha figyelembe vesz valaki, akkor szinte garantált az akciójának a sikere. Ha viszont figyelmen kívül hagyja, akkor a saját vásárlóival akar harcolni.

A LapHír Kft.-ben több, mint tíz éve tervezünk és terjesztünk szórólapokat. Láttuk ezeket a marketing alapelveket működni, és pontosan tudjuk, hogy mi a hatékony szórólap titka.

Hatékony szórólap tervezés: bízza profikra!

Ne hagyja, hogy a szórólap tervezésre szánt pénze és az egész akció sikere a szerencsén múljon! Töltse ki az alábbi űrlapot, írja le röviden, hogy milyen terméket árul, mit szeretne eladni. Szakértő kollégánk hamarosan felkeresi Önt, és segít abban, hogy megtalálja a legjobb szórólap tervezőt Önnek!